Tuesday, September 14, 2010


Jag måste till frissan och funderar på hur jag ska se ut i höst. Håller på att spara ut håret (växer så sakta) och luggen (samma där). Ser så tråååkigt ut så jag tror jag bryter ihop. Jag vill fortsätta vara blond men kanske med nån liten färgeffekt i alla fall. Här kommer några frisyrer jag haft.

Nån konstig mellanfärg när jag gick från brunett till blond. Robert tyckte att detta var superfint.
Lite färgpartier i underhåret, fint tycker jag men säkert tokute. Får man skita i trender när man är trettio?
Kort spret...nja.
Nja...inte så kort igen.

Brunett med lugg. Trivdes som brunett men kände aldrig igen mig själv i spegeln och ingen kände igen mig.

Detta var ju fint men hellre som blond. Vet dock inte om det är värt att sätta i extensions, sliter så sjukt mycket på håret.

Ja...jag måste fundera vidare.


3 comments:

maria said...

Hej

Hoppas allt är bra med er.
Jag tycker du klär jätte fint i mellan färgen du hade från mörk till blond.

Kram maria

Ahn said...

i think i like the first hair color the best. always go blond! it's the swedish thing to do.

Anonymous said...

Åh så fin bloggen är, å så kul med alla nya inlägg. Tjohoo! Jag vill ju kommentera allt menväljer frisyrinlägget. Kul att få en liten tillbakablick för en som inte är så gammal i gemet :) Bild nummer 1, sjukt snyggt!!!!

(Hamam tar vi när vi får tid. Vi har ju hela livet på oss :)