Sunday, February 01, 2009

Utmaning från Linda: Badrumsskåp

Jag har ju inget skåp direkt, mest massa lådor och saker stående framme, så det blir ett urval av det! :) Bioterm - favorit vad gäller dushkräm osv, Kerastase, en överlägsen vinnare för håret enligt mig!
Lite ögonskugga och annat...

Manikyr och pedikyrgrejor och lite divese hittar vi i denna låda!

Några parfymer i tjusiga flaskor! Dekorativt i fönstret!
Nära till hands...Sminkpnnor från Dior, YSL-läppstift, HR ansiktskräm, rosa halsband från HM barn, lite prover och massa annat!

Anta utmaningen du med, den var ju riktigt kul!

2 comments:

Anonymous said...

Hej igen! Kul att du också gillade utmaningen. Vad mycket fina och exlusiva prylar du hade i dina lådor :-) Mvh Linda

Maria said...

Har blivit utmanad av maria johansson så nu sätter jag igång.




- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)


- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)


- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.


- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .


- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

De jag utmanar ...